.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشين ستاد اصلاح‌طلبان مازندران؛
ستادهاي موسوي و خاتمي ادغام نمي‌شوند
جانشين ستاد اصلاح‌طلبان مازندران با بيان اينكه مسئوليت ستاد ائتلاف اصلا‌ح‌طلبان استان به وي‌ سپرده مي‌شود، از عدم ادغام ستادهاي موسوي و خاتمي خبر داد.
ستادهاي موسوي و خاتمي ادغام نمي‌شوند

جانشين ستاد اصلاح‌طلبان مازندران با بيان اينكه مسئوليت ستاد ائتلاف اصلا‌ح‌طلبان استان به وي‌ سپرده مي‌شود، از عدم ادغام ستادهاي موسوي و خاتمي خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مهدي احمدي‌فولادي با اعلام آغاز به كار ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان مازندران در پنجشنبه هفته جاري اظهار داشت: ستاد ائتلاف اصلا‌ح‌طلبان با نام ياران خاتمي همراهان موسوي پنجشنبه هفته جاري در مازندران آغاز به كار مي‌كند.
وي با اشاره به اينكه در اين مراسم موسوي لاري و يا بهزاد نبوي به سخنراني مي‌پردازند، تصريح كرد: ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در اغلب استان‌هاي كشور تشكيل شده است.
وي با اشاره به اينكه ابلاغ‌هاي اعضاي اين ستاد در مازندران از فردا صادر مي‌شود، افزود: اعضاي ستاد ائتلاف مركز نيروهاي شناخته شده اصلاح‌طلبان در كشور هستند.
احمدي‌فولادي با اعلام اينكه اين ستاد در مازندران با پشتيباني دو نماينده اصلاح‌طلب استان در مجلس شوراي اسلامي نريمان و يوسف‌ن‍ژاد به فعاليت مي‌پردازد، اظهار داشت: رحمان‌زاده رئيس ستاد اصلاح‌طلبان مازندران و كشاورزيان استاندار سابق مازندران نيز از تهران به حمايت از ستاد مازندران مي‌پردازند.
وي با بيان اينكه مسئوليت ستاد ائتلاف اصلا‌ح‌طلبان استان نيز به وي سپرده مي‌شود، از عدم ادغام ستادهاي موسوي و خاتمي خبر داد و خاطرنشان كرد: اين ستاد با ستادهاي موسوي شبيه يك ستاد است كه در دو مركز به صورت مستقل فعاليت مي‌كند.
احمدي‌فولادي با اشاره به اينكه احزاب خواهان هويتي مستقل براي خود هستند، ادامه داد: به دليل اينكه ستادهاي موسوي قبل از انصراف خاتمي تشكيل شده بود، بنابراين امكان اينكه مسئولان ستادهايي كه قبلا تشكيل شده بود را رها كنند و نيروهاي كارآمدتري كه در ستادهاي خاتمي بودند را جايگزين كنند، وجود نداشت.
به گفته وي با كمك ستادهاي خاتمي ستادهاي ائتلاف اصلاح‌طلبان تشكيل شده و در انتخابات دهم تنها به حمايت از موسوي خواهند پرداخت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1388
مثل اينكه شما دنبال پست ومقام هستي نه پيروزي اصلاحات باز صد رحمت به كروبي اين شيخ مقتدر
نا شناس 5 ارديبهشت 1388
چند آدم نمی توانند نماینده اصلاح طلبان در استان باشند بهتر است نام احزاب را بر خودشان بگذارند ، اینچنین بهتر است .
نا شناس 6 ارديبهشت 1388
قبل از انقلاب می گفتیم گروهک های کمونیستی وقتی تعداد اعضایشن به دو نفر می رسید تشکیل گروهک می دادند و وقتی تعداد اعضاء به سه نفر می رسید منشعب می شدند. حال ستاد اصلاح طلبان استان که فقط یک جلسه در هتل نوید داشته و هنوز ستادی را به راه نیانداخته بود مدعی است که این ستاد با ریاست آقای رحمان زاده قبلاً تشکیل شده بود و نمی توانند روسای ستاد موسوی را که آنهم قبلاً تشکیل شدهبود کنار بزنند و درست ه نیست که خودشان هم کنار بروند بنابراین باید در دو سری ستاد جدا کار کنند تا شاید اتفاق خاصی بیفتد. البته انصافاً وزن ستاد آقای خاتمی به مراتب بیشتر از وزن ستاد آقای موسوی است و شخصیت هایی که در آن بودند باید خیلی از خودشان فداکاری کنند تا زیر بلیط امثال آقای سرخپر کار کنند. به هر حال هنوز آقای موسوی رای نیاورده برخی افراد به فکر تقسیم پست های استانی افتاده اند و آقای ... را استاندار احتمالی معرفی می کنند. وای به حال ما که عقب افتادیم.....
نا شناس 7 ارديبهشت 1388
سلام
برای اقای احمدی متاسفم که سوزه رسانه ها شده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.